יום רביעי, 19 ביוני 2013

קייטרינג חלבי - צמחוני זה בעייתי?

קייטרינג חלבי
אני לא מפסיקה לחשוב... איך אפתיע אותו? מה אני יעשה הפעם?

משהו צנוע או אולי משהו ממש גדול?....

יום הולדת 40 זה לא דבר שקורה כל יום, לדבר כזה צריך להתכונן כמו שצריך מראש.

מיקום כבר הוחלט, מוזיקה יש, אומן אורח יש, עיצוב מקום יש, מה שחסר זה רק האוכל..

כן האוכל.. כמה שזה הדבר הכי פשוט במקרה הזה הוא לא כל כך..

בעלי צמחוני, אך למרות זאת הוא ממש אוהב לאכול..

חשוב שהאוכל יהיה מאוד טעים, מגוון,  וכמובן שיספיק להרבה אנשים.
יש כ 200 מוזמנים, כן אני יודעת זאת רק יום הולדת אבל בכל זאת זה בעלי, וזאת יום הולדת 40.

אז גם אוכל הוחלט- קייטרינג חלבי, אבל איזה? אולי אשאל אנשים, אולי אבדוק בעיתונים?...

כמובן אינטרנט זאת גם אופציה, אפילו האופציה הכי טובה כי כך אוכל לראות המלצות על קייטרינג חלבי, לראות תמונות, תפריטים..

הכול כבר סגור היום הולך וקרב ואני רגועה יודעת שהכול כבר מוכן להפתעה.

הגיע היום, כן זה היום!!! אני כל כך מתרגשת..

המקום מעוצב בצורה אלגנטית ויפה, המוזיקה כבר מתנגנת ברקע, האוכל... איזה אוכל!!

הקייטרינג החלבי הגיע ואתו הצוות שדואג שהכול יהיה כמו שצריך!

אני ממש לא צריכה לעשות שום דבר חוץ מלחכות עם כול האורחים ולהפתיע את בעלי(וכמובן לנשנש בין לבין כי קשה לי להתאפק..)

בעלי כל כך נהנה, הוא לא הפסיק להחמיא לי על הקייטרינג חלבי, כי למרות שהוא צמחוני הוא אוהב לאכול!!!
כל האורחים נהנו והחמיאו על האווירה המוזיקה העיצוב וכמובן מה שאורחים הכי אוהבים אוכל, אוכל וקינוחים שעשו את הערב למוצלח ומהנה.

מאמר בחסות: http://www.tiltan.org

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה